Τα τρόφιμα που πρέπει πάντα να έχεις στο ντουλάπι σου


Share/Bookmark
γλιτώνεις χρόνο από το να τρέχεις στο σουπερμάρκετ τελευταία στιγμή.

Μερικά τρόφιμα θα πρέπει να υπάρχουν πάντα διαθέσιμα στο ντουλάπι ή την τροφοθήκη σου. Αυτό θα σε βοηθήσει καθώς γλιτώνεις χρόνο
από το να τρέχεις στο σουπερμάρκετ τελευταία στιγμή, αλλά και χρήμα, αφού ανά πάσα στιγμή θα έχεις στην διάθεση σου υλικά για να μαγειρέψεις, αποφεύγοντας το να παραγγείλεις απ’ έξω. Ζυμαρικά Ίσως το νούμερο ένα στη λίστα με τα πιο συνηθισμένα φοιτητικά και εργένικα τρόφιμα, υπάρχει διαθέσιμο σε πολλά σχέδια και μεγέθη. Ένα ζυμαρικό μπορεί γρήγορα και εύκολα να γίνει ένα χορταστικό γεύμα, καθώς μπορεί να συνοδευτεί με διαφορετικές σάλτσες και τυριά. Προτίμησε τα ζυμαρικά ολικής άλεσης καθώς περιέχουν λιγότερους υδατάνθρακες και περισσότερες φυτικές ίνες. Ρύζι Από τα τρόφιμα με την μεγαλύτερη κατανάλωση στον πλανήτη, είναι ένα από τα πιο χρηστικά προϊόντα στην μαγειρική με πάρα πολλές εφαρμογές σαν συνοδευτικό αλλά και σαν κυρίως γεύμα. Τα είδη ρυζιού είναι πάρα πολλά, το καθένα για συγκεκριμένη χρήση ή είδος κουζίνας. Παξιμάδια/ Φρυγανιές/ Κράκερς Είτε σαν συνοδευτικό στο γεύμα αλλά και σαν υλικό στις σαλάτες σου (π.χ. κρητικό ντάκο), είτε σαν γρήγορο και υγιεινό σνακ με μαρμελάδες, μέλι και τυρί. Μπορούν να καταναλώνονται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, στο σπίτι ή όταν βρίσκεσαι έξω. Όσπρια Τα όσπρια πρέπει να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της διατροφής σου. Οι ποικιλία είναι τεράστια και ταιριάζει σε όλα τα γούστα. Διάλεξε αυτά που σου αρέσουν, βρες συνταγές και ένταξε τα στην καθημερινότητα σου, καθώς τα όσπρια είναι από τα πιο ωφέλιμα τρόφιμα. Λάδι Υπάρχουν διάφορα είδη λαδιού, το καθένα για διαφορετικές χρήσεις στη μαγειρική. Τα πιο αναγκαία σε μία κουζίνα είναι το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο (να αναγράφεται η σχετική ένδειξη στην συσκευασία) για τις σαλάτες και την προετοιμασία των φαγητών και το καλαμποκέλαιο ή ηλιέλαιο για το τηγάνισμα. Ξύδι Κατάλληλο κυρίως για σαλάτες και χρήση σε φαγητά. Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το μπαλσάμικο ξύδι το οποίο έχει πιο ήπια και γλυκιά γεύση. Δοκίμασε επίσης και μπαλσάμικο ξύδι με μέλι ή θυμάρι (και πολλούς ακόμα συνδυασμούς).

homealone

Via

SENARIA.GR
Share on Google Plus
ERGASIA

About senariografos

    ( ΣΧΟΛΙΑ ) Comment
    Facebook Comment