Για έκτη χρονιά Distance Selling & eCommerce Conference

Για έκτη συνεχή χρονιά, το περιοδικό Marketing Week, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) και τον GRECA- Greek eCommerce Association διοργανώνουν το Distance Selling & e-Commerce Conference.

Το συνέδριο…

θα εστιάσει σε στρατηγικές και πρακτικά παραδείγματα δημιουργίας και προσφοράς μίας απρόσκοπτης λιανεμπορικής εμπειρίας στον καταναλωτή, σε ένα περιβάλλον λιανεμπορίου που τα κανάλια, ηλεκτρονικά και φυσικά, συγκλίνουν.

To 6th Distance Selling & eCommerce Conference θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015, στο Αμφιθέατρο OTE Academy στο Μαρούσι.

Ο πιο ανατρεπτικός ηγέτης του βρετανικού λιανεμπορίου

Keynote Speaker του συνεδρίου είναι ο Justin King, ο επί δεκαετίας (2004-2014) Διευθύνων Σύμβουλος της βρετανικής αλυσίδας Sainsbury’s, o οποίος έχει χαρακτηριστεί ως ο πιο «ανατρεπτικός» ηγέτης του βρετανικού λιανεμπορίου.

Πρόκειται για τον άνθρωπο που εμπνεύστηκε και υλοποίησε το επιτυχημένο turnaround πρόγραμμα «Making Sainsbury’s Great Again», φέρνοντας τη Sainsbury’s στη 2η θέση της βρετανικής αγοράς λιανεμπορίου, με ανάπτυξη επί 36 συνεχόμενα τρίμηνα.

Το 2004 επαναλανσάρισε και ανέπτυξε τον τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου στη Sainsbury’s, καθιστώντας την τον e-tailer με το μεγαλύτερο conversion rate, 15%, στην Ευρώπη και πωλήσεις άνω του 1 δισ. λίρες.

Ο Justin King θα μιλήσει με θέμα «e-commerce, threat or opportunity» και θα αναπτύξει θέματα, όπως: Omnichannel καταναλωτής: Tα βασικά χαρακτηριστικά του, οι κύριες προσδοκίες του, στρατηγικές επίτευξής τους

Customer service σε omnichannel περιβάλλον

Αξιοποίηση data για προσφορά ολοκληρωμένων λιανεμπορικών εμπειριών Χτίζοντας πιστότητα και διατήρηση πελατών σε omnichannel περιβάλλον Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα των groceries. Προκλήσεις, εμπόδια, προοπτικές.

Το μέλλον του mobile commerce.

Conversion Rate Optimization. Σχεδιασμός και εκτέλεση στρατηγικών επίτευξης υψηλών conversion rates.

Η σημασία του online στη συνολική επιχειρησιακή στρατηγική.

Μελλοντικές τάσεις σε ecommerce και retail.

Onstage Interview

Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης του Justin King, θα πραγματοποιηθεί διαδραστικό session με τίτλο «Interact with Justin King: Experiences and Guidance from a retail “guru”». Στο πλαίσιο αυτό, ο Justin King θα συνομιλήσει live onstage με τον Γιώργο Σαλιάρη-Φασσέα, President, World Markets, South & Western Europe της IPG Mediabrands και θα απαντήσει σε ερωτήσεις του κοινού.

Διεθνείς ομιλητές

Το ρόστερ των διεθνών ομιλητών περιλαμβάνει επίσης τον Gertin Schraa, Director eTrade & General Manager, Global Online Philips Store της Philips, τον Conversion Rate Expert, Ian Rhodes, Chief Differentiator και Ιδρυτή της Brand Less Ordinary και τον Christian Rodriguez, CEO & Founder της ByHours.com, η οποία αποτελεί καινοτομία παγκοσμίως, ως η μοναδική online πλατφόρμα κρατήσεων για ξενοδοχεία με την ώρα.

Η ελληνική εμπειρία

Έντονη θα είναι και η παρουσία και συμμετοχή στο 6th Distance Selling & eCommerce Conference της ελληνικής αγοράς, με ομιλητές από το σύνολο της αλυσίδας των πωλήσεων από απόσταση και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συγκεκριμένα, την ελληνική εμπειρία θα καταθέσουν οι:

Έλια Χάραρη, Marketing Manager, ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες και Δημήτρης Θεοφάνους, Commercial Director, You.gr,

Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director, ForestView,

Αναστάσιος Σπανίδης, CEO και Ιδρυτής, Generation Y – International Interactive Agency,

Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner Focus, Bari & Co-Founder e-satisfaction, Κατερίνα Πραματάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, ΟΠΑ, Eπιστημονική Yπεύθυνη, ELTRUN-SCORE,

Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group

Σοφία Αναδιώτου, Head of EMEA market expansion, Moosend και Μαργαρίτα Ασημακοπούλου, Operations & Marketing Manager, Goldenbrands Γιάννης Κουρνιώτης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Telemarketing & Γενικός Διευθυντής, Teleresponse και Γεράσιμος Περεντίδης, Συνιδρυτής, Easy by Europlanet.

Live «UX Experts» Website Analysis

Στο πλαίσιο του 6th Distance Selling & eCommerce Conference, ειδικοί του Usability από την ελληνική αγορά, ενός από τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τον σχεδιασμό και τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σήμερα, θα «αξιολογήσουν» live και θα προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες σε «τυχερά» ηλεκτρονικά καταστήματα, που θα προκύψουν μετά κλήρωση, ως προς το UI/UX που προσφέρουν.

Συμμετέχουν:

Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed

Γιάννης Καράμπελας, Ιδρυτής, Net Studio

Γιώργος Χαραλαμπάκης, New Business Director, ForestView

Συντονίζει: Φώτης Αντωνόπουλος, eCommerce Director, MyShoe.gr

Χαιρετισμούς απευθύνουν:

Νίκος Βαρβαδούκας, Μέλος ΔΣ, GRECA, Greek eCommerce Association

Γιάννης Κουρνιώτης, Πρόεδρος, ΕΠΑΜ, Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Kλήρωση Δώρων Δύο (2) δωροεπιταγές αξίας 50€ έκαστη, προσφορά του MyShoe Μία Μηχανή Espresso Maya, αξίας 50€, προσφορά της εταιρείας Τelemarketing Ένα σετ φροντίδας μαλλιών και σώματος Apivita, αξίας 52€, προσφορά του pharmacyonline.gr Τρεις (3) μήνες δωρεάν χρήση του Moosend Καλάθι παραδοσιακών προϊόντων αξίας 50€, προσφορά του Yoleni’s.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στο Distance Selling και το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και στους προμηθευτές τους. Συγκεκριμένα, το συνέδριο καλεί να παρακολουθήσουν όλα τα ανώτατα και ανώτερα στελέχη που ειδικεύονται σε marketing, business development, πληροφορική, εξυπηρέτηση πελατών, προμήθειες, e-commerce, multichannel marketing, direct marketing, logistics, έρευνα αγοράς από τους παρακάτω κλάδους: Λιανεμπόριο, Τουριστικών Υπηρεσιών, Φιλοξενίας, Μεταφορών/ Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, Τραπεζικών Υπηρεσιών, Τηλεπικοινωνιών, Ηλεκτρονικών/ Πληροφορικής, Θεάματος, Internet.

Via

Νεότερη Παλαιότερη
Bookmark and Share